ارسال لیست بیمه

خدمات آرتا ارقام برای ارسال لیست بیمه شرکت ها

اگر شما هم صاحب یک شرکت یا کارگاه یا کارخانه هستید و می خواهید لیست بیمه تان را رد کنید تنها تا قبل از پایان ماه دوم وقت دارید که لیس بیمه ماه اول را رد کرده و مبلغ آن را پرداخت کنید والا شمانل جریمه های سنگین خواهید شد. 

ما در شرکت آرتا ارقام رابین کلیه خدمات بیمه و ارسال لیست بیمه را برایتان انجام می دهیم. اما اگر تمایل یه انجام آن بصورت شخصی دارید می توانید به آموزش تصویری ارسال لیست بیمه ۱۴۰۲ مراجعه نمایید.

تهیه کد کارگاه

هر شرکتی برای ارسال لیست بیمه ابتدا باید با مراجعه حضوری به اداره بیمه و تکمیل اطلاعاتش در سایت بیمه کد کارگاهیی برای خود و کد کارفرمایی برای مدیرعامل تهیه نماید.در این مرحله شما نام کاربری و رمز عبور به سامانه بیمه را دارید.

دانلود نرم افزار List Disk

دانلود آخرین نسخه نرم افزار ارسال لیست بیمه از سایت تامین اجتماعی  و نصب آن روی ویندوز برای استفاده و ارسال لیست بیمه.

ثبت مشخصات کارگاه

بعد از دانلود برنامه با وارد شدن به آن باید مشخصات ثبتی شرکت یا همان کارگاه بصورت کامل در برنامه درج گردد تا مشکلی برای ارسال لیست بیمه شما ایجاد نگردد.

ثبت مشخصات کارکنان

ثبت کامل کارکنان و اطلاعات شناسنامه ای، نوع کارکرد و سایر اطلاعات آنها در نرم افزار بیمه برای ارسال درست اطلاعات.

تهیه لیست بیمه ماهانه

بعد از وارد کردن اطلاعات کارکنان باید لیست بیمه از کارکنان تهیه شده تا بر اساس میزان کارکرد ماهانه هرکدام مقدار بیمه پرداختی تعیین شود.

ثبت ریز کارکرد در لیست بیمه

ثبت و اصلاح اطلاعات مربوط به کارکرد بیمه‌شدگان و دستمزد روزانه آنها در ماه مورد نظر

بررسی و تایید نهایی لیست ماهانه

برای پیشگیری از مغایرت در لیست بیمه، باید اطلاعات محاسبه بیمه کارگر و کارفرما و هر آنچه که در لیست ماهانه ثبت شده است، با دقت با مقادیر بانک تطبیق داده، مغایرتها را برطرف نمایید.

تهیه دیسکت لیست بیمه

  • کلیک روی منوی «عملیات» و انتخاب گزینه «لیست ماهانه»
  • انتخاب گزینه «تهیه دیسکت برای فایل لیست ماهانه و لیست ریز کارکرد»
۸۰ / ۱۰۰